Cosul meu
  Ceai Verde
 

Magazin ceaiuri verzi de calitate

Home | Ceaiuri verzi | Ceaiuri Negre | Ceaiuri medicinale | Preparare ceai verde
 

Ateroscleroza si ceaiul verde

Bolile de inima si colesterolul ridicat sunt unele dintre problemele de sănătate cele mai raspandite in zilele noastre. Unul dintre lucrurile de care noi toţi ar trebui să fim preocupati in incercarea noastra de a trăi o viaţă lungă şi sănătoasă este nivelul nostru de colesterol. Colesterolul ridicat are o contribuţie majoră la dezvoltarea bolilor de inima, cheaguri de sânge şi de accident vascular cerebral.

Colesterol vine în două forme. Colesterolul HDL sau (lipoproteine ​​cu densitate mare) este ceea ce ne referim în continuare "colesterol bun". Colesterolul HDL transporta colesterolul rău, de fapt, departe de inima si il depoziteaza in ficat, astfel încât să poata iesi din organism. Nivelurile ridicate de acest tip de colesterol vă protejează de bolile de inima. Dacă valorile dumneavoastră ale acestui tip de colesterol sunt prea mici, atunci colesterolului rau ii este permis să provoace daune.

Colesterolul LDL (lipoproteine ​​cu densitate scăzută) este "colesterolul rau". Atunci când prea mult LDL circulă în sânge, acesta se poate depune pe peretii interiori ai arterelor care alimenteaza inima si creierul. Astfel se formeaza placa, o substanţă tare care blocheaza arterele. Aceasta este ceea ce noi numim ateroscleroza. Daca pe aceste artere ingustate circula un cheag de sange, se poate produce un blocaj. Cand o artera este blocata, aceasta poate provoca atac de cord sau accident vascular cerebral. O parte din "întărirea" LDL este ceea ce este cunoscut sub numele de peroxidare. Este acel proces care transforma LDL în placa.



Este critic pentru noi toţi să ştim care este nivelul nostru de colesterol şi sa ne asiguram ca avem un nivel ridicat de HDL si niveluri scazute de LDL. Puteţi afecta în mod semnificativ nivelul de colesterol prin stilul de viata pe care il aveti, desi unii oameni sunt predispusi genetic să aibă un nivel ridicat LDL. Dacă intrati în această categorie, aţi putea avea nevoie de medicaţie care împreună cu anumite modificari ale stilului de viata vor resusi sa mentina colesterolul sub control. Consultati medicul pentru un test de sange pentru a determina nivelul dumneavoastra de colesterol.

Cum pot imbunatati nivelul meu de colesterol?


Dacă ştiţi că valorile colesterolului pot fi imbunatatile, trebuie sa stiti ca exista multe lucruri pe care le puteţi face pentru a reusi aceasta. In continuare sunt descrise elementele de bază.

Exercitiu - doar 30 de minute de mers pe jos, de 3-5 ori pe saptamana poate ajuta aduce nilelul de colesterol la normal.

Pierderea in greutate daca sunteti supraponderal - oamenii supraponderali tind sa aiba niveluri mai ridicate de LDL. Scazand in greutate puteti îmbunătăţi aceste valori.

Nu fumati - Fumatul contribuie la niveluri ridicate de LDL şi niveluri scazute de HDL.

Gestionarea dietei dvs.


Dieta este cel mai important factor in controlarea nivelului de colesterol. Indiferent dacă aveţi sau nu nevoie de a pierde din greutate, o dieta sanatoasa este esentiala pentru mentinerea nivelului de colesterol bun. Aici sunt descrise elementele de bază din dieta pe care fiecare om ar trebuie sa le urmeze.

Redu cantitatea de carne roşie din dieta ta. Opteaza pentru carnea de pui, peşte şi curcan mai des, iar carnea de vită şi de porc doar o dată sau de două ori pe săptămână. Utilizaţi înlocuitori de ou sau albus de ou, mai degrabă decât galbenusuri de ou.

Alege alimentele cu un continut scăzut de grăsime - bea lapte degresat sau de 1%. Alege branza cu conţinut redus de grăsime, iaurt si smantana.

Inlocuieste produsele care contin faina alba cu cele continand cereale integrale. Fulgii de ovăz şi grâul integral sunt opţiunile cele mai bune.

Creşterea consumului de fructe şi legume - Fructele şi legumele iti ofera vitamine şi fibre. Acestea vă ofera mai putine calorii, astfel încât să puteţi mânca mai puţin şi pierde in greutate. Acestea sunt, de asemenea, bogate in anti-oxidanti, care pot preveni boala prin combaterea radicalilor liberi din orgasism. Pentru a avea niveluri inalte de anti-oxidanti, asiguraţi-vă că mancati afine, fasole roşie, anghinare si rosii.

Utilizaţi grasimi bune - Avem nevoie de toate grăsimi din alimentaţia noastră, dar tipurile de grăsime care le alegem sunt importante. Stai departe de tot ceea ce are a face cu grasimile „hidrogenate”. Nu folosi untură sau unt. Foloseste ulei de măsline, ulei de seminte de in si uleiul de canola ca sursa principala de grăsimi. Aceste grasimi bune pot ajuta la cresterea nivelului de HDL, fără a ridica si nivelul de LDL în acest proces.

Adaugă ceai verde la dieta ta - Ceaiul verde este unul dintre cele mai mari protectori ai sanatatii. Ceaiul verde este bogat în anti-oxidanţi, la fel cum ar fi fructele şi legumele. Au fost efectuate multe studii care au ajuns la concluzia că ceaiul verde contine anti-oxidanti care au o puternică influenţă în prevenirea bolilor de inima.

Exista un studiu care in special este demn de remarcat. Universitatea din Shizuoka din Japonia a realizat un studiu privind ceaiul verde şi de capacitatea sa de a preveni ateroscleroza. În acest studiu, unii soareci au fost hraniti cu extract de ceai verde in apa lor de baut, in timp ce alti soareci au fost hraniti cu apă, fără a se fi adăugat ceai verde. Toti soarecii au fost hraniti cu o dieta bogata in grasimi saturate si alte produse cunoscute pentru a ridica colesterolul rau.

După aproximativ opt saptamani, soarecii care au fost hraniti cu ceai verde au arătat o tendinta semnificativ mai mica in a dezvolta ateroscleroza. În timp ce nivelul ridicat de LDL care putea fi detectat în sânge, nu era convertit in placa.

Studiul a concluzionat ca ceaiul verde are capacitatea, probabil din cauza sale nivelului ridicat de anti-oxidanti, de a preveni peroxidarea LDL-ului. Deci, chiar şi atunci când dieta a fost mai bogata decât în ​​mod normal în "colesterol rau", ceaiul verde părea să împiedice acest lucru adunarea colesterolului în sânge si transformarea acestuia în placa ce duce la blocarea arterelor.

Acum, acest lucru nu înseamnă că e ok sa avem o dieta bogata in grasimi si colesterol şi sa ne bazam pe ceaiul verde ca sa aiba grijă de această problemă. Cu toate acestea, aceasta indică faptul că ceaiul verde ar putea fi foarte eficient în prevenirea colesterolului rău si in prevenirea transformarii acestuia in placa arteriala.

Deci, cel mai bun plan pentru prevenirea bolilor de inima si accident vascular cerebral, este sa se urmeze o dieta saraca in colesterol,  si mentinerea unei greutatati normale acompaniata de exercitii fizice regulate. Dar, este de asemenea indicat să adaugi ceaiul verde la dieta ta. Acesta poate oferi un avantaj suplimentar pentru a câştiga bătălia cu colesterolul!

Home | Articole ceai verde | Cum pot sa cumpar? | Despre noi | Contact | Adrese utile
©Copyright 2007-2012 Ceai Verde
All Rights Reserved
Sitemap