Cosul meu
  Ceai Verde
 

Magazin ceaiuri verzi de calitate

Home | Ceaiuri verzi | Ceaiuri Negre | Ceaiuri medicinale | Preparare ceai verde
 

Ceai verde - Beneficii

Ati auzit deja ca trebuie sa beti ceai verde pentru a va accelera metabolismul şi pentru a accelera pierderea in greutate. Este cunoscut pentru proprietatile sau diuretice si actiunea antioxidanta precum si pentru rolul decisiv in accelerarea metabolismului.

Originar din Asia, ceaiul verde este deja cunoscut in intreaga lume pentru proprietatile sale diuretice, antioxidante si pentru continutul crescut de vitamine. Este deja folosit cu succes in multe regimuri şi diete, precum si in compozitia cremelor anti-imbatranire.

Unii experti spun ca ceaiul verde reduce riscul de cancer, mai ales cel de stomac precum şi a cancerul de colon.

Proprietati

Ceaiul verde se prepara in mod diferit fata de celelalte ceaiuri, ale caror frunze sunt lasate sa fermenteze. Dupa culegere, frunzele sunt uscate imediat, obtinandu-se astfel un continut mai scazut de teina. Prin urmare, conţinutul redus de teina il face sa fie mult mai interesant decat ceaiul negru.

O altă consecinţă a uscării frunzelor de ceai culese este faptul că aceasta au un continut ridicat de vitamine. Este bogat în vitaminele A, B, E, C si minerale ca fier, calciu, fosfor şi potasiu.

Beneficii ale consumului de ceai verde

o Combaterea efectelor îmbătrânirii - Este bine cunoscut pentru combaterea eficienta a efectelor imbatranirii. Din acest motiv, este unul dintre ingredientele principale in compozitia cremelor de fata impotriva ridurilor precum si a lotiunilor de corp. De asemenea, ajuta pielea sa se apere de factorii nocivi din mediu sau lumina solara în exces. De asemenea lupta impotriva radicalilor liberi.

o Are efect diuretic si detoxifiant - Un alt efect binefăcător al acestui ceai este un efectul diuretic si detoxifiant. Prin urmare, este utilizat cu succes în tratamentul de pierdere în greutate. Consumul regulat de ceai mentine scazut nivelul trigliceridelor precum si cel al colesterolului.

o Reduce riscul aparitiei cariilor - O alta substanta continuta este fluorul, care ajuta la mentinerea sanatatii dintilor. Dacă beţi o ceaşcă de zi cu zi, riscul aparitiei cariilor este injumatatit.

o Regleaza digestia - Un alt efect binecunoscut al ceaiului verde este un usor efect laxativ. Este recomandat de medici in constipatia cronica.

o Are efect energizant - Desi are un continut mult mai scazut de teina decat ceaiul negru, are efect energizant si este utilizat in tratarea oboselii cronice. Efectul este mai bun decat in cazul cafelei.

Pregătirea infuziei

Pentru a prepara o infuzie de ceai verde ai nevoie de un litru de apa si o lingurita de frunze de ceai verde. Se lasa apa la fiert si atunci cand incepe sa fiarba, să ia de pe foc si se adauga ceaiul verde. Lasati-o la infuzat timp de maxim 10 minute. Nu lasati la infuzat mai mult deoarece se vor obtine concentratii foarte mari de teina. Dacă nu acceptă gustul puternic al ceaiului, o combinatie sanatoasa si placuta poti obtine adaugand doua linguri de miere si o felie de lamaie la fiecare cana de ceai verde.

Bea ceai verde pentru o sanatate buna!

Pentru a vă proteja de radicalii liberi din mediu si a va mentine tonusul si sanatatea este bine sa beti cel puţin o ceaşcă pe zi. Dacă ştiţi un tratament pentru pierderea in greutate, acest lucru poate fi utilizat ca adjuvant. În acest caz, însă, va trebui sa consumati aproximativ 3,4 cesti pe zi. Efectul diuretic şi de detoxifiere vă va ajuta să dati jos rapid kilogramele in plus. Este bine sa fie consumat în timpul diminetii si pranzului, deoarece in caz contrar poate provoca insomnie.

Beneficiile consumului de ceai verde

Care este într-adevăr motivul pentru care ceaiul verde ajuta la mentinerea siluetei si la accelerarea metabolismului?
- Stimuleaza ficatul si intregul sistem digestiv; - Regleaza tranzitul intestinal; - Are efect de contracarare a stresului, unul dintre factorii care contribuie la surplusul de greutate; - Acţionează pentru a debloca rinichii, prevenind astfel retentia de apa; - Reduce, de asemenea, formarea colesterolului.

Doza zilnică recomandată

Consumul recomandat de 2-3 cani pe zi, de preferinţă înainte de ora 17. Consumul dupa ora 17 poate provoca insomnie sau poate afecta calitatea somnului. Nu lăsaţi la infuzat mai mult de 10 minute. De asemenea, este mai bine să se bea ceai verde sub forma de frunze uscate.

După o cură de o lună de 2-3 cani de ceai pe zi, să ia o pauză de 3 zile şi apoi se poate începe din nou cu o creştere a consumului de ceai de până la 5-6 cani. Creşterea consumului de ceai se face cu 1 cana pe saptamana, pentru a ne asigura ca organismul este tolerant la teina. Consum excesiv teina poate provoca stări de nervozitate, panica si insomnie.

Home | Articole ceai verde | Cum pot sa cumpar? | Despre noi | Contact | Adrese utile
©Copyright 2007-2012 Ceai Verde
All Rights Reserved
Sitemap