Cosul meu
  Ceai Verde
 

Magazin ceaiuri verzi de calitate

Home | Ceaiuri verzi | Ceaiuri Negre | Ceaiuri medicinale | Preparare ceai verde
 

Folosirea ceaiului verde in preventia afectiunilor cardiace

Mulţi dintre noi care incearca sa previna bolile de inima au început să ia măsuri pentru a ne schimba stilul de viaţă, astfel încât să putem reduce riscul de boli de inima. Sigur, dacă ai un istoric familial in ceea ce priveste bolile de inima, automat prezinti un risc mai mare decat cei care nu au un istoric familial in cest sens, dar printre cei mai mari factori de risc pentru majoritatea dintre noi se afla stilul de viaţă pe care il ducem. Multe boli de inima ar putea fi prevenite in totalitate.

Obiceiurilor alimentare si exercitiile fizice sunt două dintre cele mai importante cai de a reduce riscul de boli de inima. Un stil de viata sedentar si o dieta saraca sunt modalităţi sigure de a face boli cardiovasculare pe masura ce corpul imbatraneste. Exista moduri în care puteţi îmbunătăţi stilul de viata si astfel sa reduceti riscurile.

Exercitiul fizic - Cei mai multi medici recomanda o anumita forma de exercitii cardiovasculare pentru cel puţin 30 de minute, de cel puţin 3 ori pe saptamana. Multi doctori sugereaza mersul pe jos ca formă primară de exercitii cardiovasculare. Acest lucru se datorează faptului că mersul pe jos este ceva toată lumea poate face, şi nu necesită echipament special, dincolo de o pereche buna de pantofi. Puteţi merge oriunde, şi cum puteţi câştiga forta si rezistenta, este uşor sa faceti acest mers pe jos un pic mai dificil prin a urca si niste dealuri in cadrul plimbarii.

Dieta - O dieta saraca in grasimi saturate si colesterol este importanta pentru sanatatea inimii. Trebuie sa limitezi consumul de carne rosie, unt si oua. Poti afla continutul diverselor alimente citind etichetele acestora. Oricum trebuie sa evitati orice produs alimentar in a caruit eticheta regasiti ceva de genul "parţial hidrogenat” sau "sirop de fructoză de porumb".

Dieta ar trebui să fie, de asemenea, bogată în fructe şi legume proaspete. Nu numai ca aceasta va ajuta sa reduceti cantitatea de alimente grase în dieta dumneavoastră, dar va ofera, de asemenea, vitamine, nutrienti si anti-oxidanti. Anti-oxidanţii sunt de o importanta critica, deoarece acestia lupta impotriva radicalilor liberi, care sunt creati in organism atunci se convertesc alimentele in energie. Acesti radicali liberi distrug celulele şi ADN-ul, ducand in cele din urma la boli şi îmbătrânire, dacă nu consumam suficienti anti-oxidanti pentru a-i neutraliza.

Pierderea in greutate-Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteţi face pentru a ajuta inima ta sa ramana sanatoasa este sa-ti menti o greutate normala. Dacă urmezi dieta şi a planul de exercitii menţionate mai sus, ar trebui să fi în măsură sa reduci din greutate, fără probleme.

Nu fuma - Fumatul creste semnificativ riscul de boli de inima, precum şi riscul de cancer. De asemenea, contribuie la cresterea tensiunii arteriale, care contribuie la boli de inima, de asemenea.

Verifica-ti nivelul de colesterol – Trebuie sa-ti cunosti nivelul de colesterol precum si valoarea tensiunii arteriale. Tensiunea arterială crescută şi nivelul ridicat de colesterol conduc la boli de inima. Planul de dieta si exercitii fizice descrise mai sus te poate ajuta sa reduci nivelul colesterolului din sânge precum si nivelul tensiunii arteriale, intr-un mod natural. Cu toate acestea, pentru unii oameni, dieta şi exerciţiile fizice nu sunt suficiente. Alţi factori, cum ar fi istoricul familial, pot provoca hipertensiunea arterială sau colesterol ridicat, indiferent cât de mult va chinuiti cu dieta si exercitiile fizice.

Din acest motiv, este important sa colaborezi cu medicul tau pentru a determina cea mai buna abordare pentru obtinerea nivelului optim de colesterol si a unei tensiuni arteriale normale. Medicul te poate ajuta sa obtii o combinatie ideala de dieta, exercitii fizice si medicamente, daca acestea sunt necesare, astfel incat sa va protejati sanatatea inimii.

Bea ceai verde - Consumul zilniuc de ceai verde poate fi cel mai simplu lucru pe care îl poti face pentru a-ti proteja inima. Multe studii din ultimii ani au arătat ca ceaiul verde reprezinta o modalitate eficientă de a preveni mai multe forme de boli, inclusiv boli cardiovasculare. S-a demonstrat ca ceaiul verde lucreaza in mai multe moduri:

Ceaiul verde pare să împiedice colesterolul să se transforme de depuneri de placi pe artere. Unele studii au aratat ca ceaiul verde a împiedicat oxidarea colesterolului LDL. Oxidarea este procesul prin care colesterolul LDL se întăreşte şi se lipeşte de pereţii arterelor, ducand la ingustarea arterelor. Atunci când arterele sunt ingustate, prezinti un risc mai mare de accident vascular cerebral si atac de cord.

Ceaiul verde este foarte bogat in anti-oxidanti. După cum s-a menţionat mai sus, anti-oxidantii sunt luptători foarte puternici impotriva boalilor. Iar ceaiul verde contine din abundenta unii dintre cei mai puternici anti-oxidanti pe care ii puteti gasi in natura.

Exista un studiu care a fost efectuat pentru a vedea adaugarea ceaiului verde la dieta ar putea starea oxidativa a corpului. Acest studiu a examinat un grup de participanti sanatosi. Toti participantii au fost plasati pe o dieta sanatoasa. Jumatate dintre participanti au primit, de asemenea, doua cani de ceai verde în fiecare zi. Rezultatele au fost destul de impresionante.

După 42 de zile, participantii care au consumat ceai verde au aratat concentratii plasmatice de lipide mai mici, colesterol LDL mai scazut si o rezistenta mai mare in fata efectelor nocive ale radicalilor liberi, spre deosebire de participantii la studiu care au urmat o dieta sanatoasa, dar nu au baut ceai verde.

Studiul a concluzionat că, atunci când este cuplat cu o dieta generala sanatoasa, ceaiul verde poate îmbunătăţi nivelul lipidelor din organismul tau si reduce nivelul de colesterol facandu-te sa fii mai rezitent in fata daunelor oxidative ale radicalilor liberi.

Ceaiul verde poate crea termogeneza - În unele studii, ceaiul verde s-a dovedit a ajuta la arderea grăsimilor şi la reglarea nivelului de zahar din sange. Acest lucru este deosebit de important pentru cei care au nevoie sa piarda cateva kilograme pentru a obtine greutate optima pentru sanatatea inimii.

Deci, după cum puteţi vedea, consumul de ceai verde poate avea un potential urias in lupta împotriva bolilor de inima. Este foarte usor sa adaugi o asemenea bautura la dieta ta zilnica. Ceaiul verde este relativ ieftin şi uşor accesibil.

Ceaiul verde poate fi găsită în formă de frunze la vrac sau sub forma de pliculete ori gata preparat si imbuteliat. Fie ca iti place ceaiul cald sau rece, ori cel simplu sau aromatizat, cu siguranta exista undeva un ceai exact pe gustul tau.

Home | Articole ceai verde | Cum pot sa cumpar? | Despre noi | Contact | Adrese utile
©Copyright 2007-2012 Ceai Verde
All Rights Reserved
Sitemap